En dag proppfull av träning.

Imorse fick jag sovmorgon till halv tio, grymt skönt måste jag säga! Efter det segade jag mig fram till halv 11 då jag beslöt mig för att gå ner till stallet.
Goose stod först på tur, jag brukar ta den jobbigaste hästen först när orken är som bäst. Han var, som jag trodde jobbig idag, väldigt spänd. Han är så fin ibland men sen jag kom hem från Italien har han inte varit den drömhäst som han var innan jag åkte...
Odo fick bli häst nummer två. Han var som vanligt väldigt fin och jag spetsade till träningen genom att rida utan stigbyglar hela passet, herregud va jobbigt! 
Efter Odo var det Hijos tur, underbara Hijo! Han var jättefin och hoppade som jag vet inte vad, han är såå fin min 5åriga prins :) 
Sist ut idag var stallets absolut största diva, Hermione. Hon är i vanliga fall halvt galen men idag var hon lite lugnare eftersom hon hade haft party med sig själv i hagen och gjort av med en del energi där.

Imorgon är det tävling igen. Goose ska ut på banan efter två månaders tävlingsvila och så ska unghästarna debutera 1,20. Detta kan sluta hur som helst men jag är grymt laddad, vill bara att det ska bli morgon så jag kan få starta! ;)


image201image205image207
Fina Go West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0