En dag i Stockholms stad.

Efter ungefär en timmes vistelse i skolan mötte jag upp Tessan och vi strosade sedan runt på stan några timmar. Det var kändistätt på stan idag, såg både Dilba och Marie Serneholt och killen i hip hip hora, vi träffade även på en trevlig panda. Jag såg Fredrik från Strömsholm och så krockade vi nästan med André på Hamngatan, han är tydligen hemma från Norge på en snabbvisit, vi bokade party på lördag, nice! 
Tessan begav sig sedan mot söderstadion för att heja på bajen och jag väntade in familjen. Vi såg sedan Dr Jekyll and mr Hide - the musical. Den var lite deprimerande i sig men de sjöng väldigt bra, särskilt Sara Dawn Finer, hon må vara stor men sjunger fantastiskt!
NU har jag precis kommit hem och det är dags för mig att sova! Natti mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0