dumma käkkirurg!

Jag har klarat av det andra grupparbetet av tre idag. Känns bra även om jag ska vara ärlig att säga att det inte kom mycket vettigt ur min mun, faktist inte mycket alls den här gången... Men jag satt tiden ut och hängde med i svängarna när några i klassen diskuterade, eller jag hände iaf med ibland.

Jag har nyss ringt till käkkirurgin på karolinska då jag igår fick hem ett brev om att jag skulle dit och röntka käken igen, jag var ju för sjutton där för en vecka sen! Tanten, som för övrigt var otrevlig berättade för mig att jag var tvungen att ta nya, fler bilder... Förra veckan när jag var där så betalade jag 660 kronor och nästa vecka ska jag tydligen betala 800 kronor till, asså helvete heller!! Sluta skicka brev och lämna mig och mina tänder ifred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0