Drömprinsen.

Något hemsk har hänt. Prinsen är inte längre singel. Läs: In a relationship... HELVETE!

Prinsen har ju varit min drömman under hela min tonårstid. Han har egentligen ett vanligt namn men innan jag visste vad han hette kallade jag honom bara för prinsen, för han ser verkligen ut som en prins, sjukt och då menar jag SJUKT söt! Tänk Josh Hartnett möter Dan Humphrey.
Det var ett tag sedan jag pratade med honom så jag tänkte skriva till the one and only på facebook idag, men när jag studsar in på hans sida upptäcker jag denna ofattbara sanning. Jag blev mycket chockad och avstod därför att lämna ett avtryck på sidan.

Jag är i valet och kvalet om att lägga ut en bild men jag tror att jag avstår då jag inte är hundra på vem som egentligen läser den här bloggen. Jag vill inte att någon (och framförallt inte prinsen själv) ska tro att jag lider av desperation eller någon annan sorts besatthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0