ålder på en man.

Senaste tiden har det diskuterats en del om män och åldrar. Vad är okej och vad är inte okej?

Personligen anser jag att åldern inte längre har så stor betydelse. Det var värre förr... Men nu när jag har hela 22 år på nacken är det inte lika viktigt längre. Lugn, jag är inte helt gränslös vad gäller ämnet men jag kan tänka mig att tänja en aning på de gamla gränserna.
Jag anser bland annat att det är helt okej att dejta en man som är yngre än en själv, exempelvis en 87a. När jag för några dagar sedan berättade det för Anna utbrast hon, utan att tänka: BARNAROV! Haha men Anna är ju en aning extrem i ämnet då hon helst spenderar sin tid med 30 plussare. 30 plussare är enligt mig inte okej. Fast det är klart Josh Hartnett är ju min dröm-man så där skulle jag ju självklart inte banga ;) Men oftast är 30plussarna som vi brukar säga "pappor". En jämngammal man kan oxå vara en "pappa" om han har den feelingen och en äldre man kan vara en "lillebror" och det är inte okej.
Det är "storebrorsor" man vill ha. En 87 kan faktist vara en storebrorsa och då är det okej. Hanna höll med om detta resonemang och tyckte att det var superbra att det numera är okej att dejta yngre. Enligt henne har det öppnats en helt ny marknad och hon var väldigt nöjd över detta...

Resonemangen är olika men allvarligt talat så är ju bara ålder en siffra såå haka inte upp er på det utan kör bara!

Kommentarer
Postat av: Tommy....

Skulle du vilja utveckla resonemanget om storebrorsa o lillebrorsa o dom prylarna??... fattade inte riktigt :P

2008-04-09 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0