WE DID IT!!!

Har precis kommit hem från tessan.. har varit en trevlig kväll, sett fotboll (som förövrigt var en tråkig match mellan sverige - danmark, inte ett ända mål...) och lekt radioleken mm haha herregud vilken sköön lek, stämmer ju oxå, scaaary......

Just nu känns det som mina batterier laddar ur när som helst, jag är helt slut i huvudet och kroppen ska vi inte tala om. imorrn ska jag ta en låååång sovmorron, var 2 veckor sen jag sov längre än till 7 så det känns behövligt.

Jag var i botkyrka tidigare idag oxå föressten. Tävling som vanligt, denna gång var det DM som stod på tapeten. Det gick strålande idag (för omväxlings skull) och jag lyckades knipa titeln distriktsmästare :D hääääärligt! Om jag skulle hålla ett tacktal skulle jag tacka min underbara häst! Ni får en bild på honom som bonus, isn't he handsome! ;)

image27
GO WEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0