tur


Just för minuten känns det lite sisådär.. känns som om jag borde vara ledsen över nått, det skumma är att jag inte vet över vad... Är nog bara trött eller nått. Skör är ett väl beskrivande ord. Om något skulle inträffa just nu för stunden som jag inte är bekväm med, skulle jag nog bli skör.

Jag hittade en gryyyymt snygg skinnjacka idag, provade en svart men kom sedan på att jag ville ha en brun. Tyvärr hade den sista bruna sålts 2 minuter innan jag frågade, helvete hur mycket otur får man ha? Hur som helst så behövde jag inte åka hem tomhänt för jag hittade ett par finfina stövlar som fick följa med hem :)

Jag hittade en fyrklöver idag oxå.. Jag var påväg ner till ridhuset med en ny häst, sen helt plötsligt tyckte jag mig se en fyrklöver i gräset. Men hjärnan kopplade inte att den hade fyra blad förrens kanske 2 - 3 steg senare. Hm funderade en sekund om jag skulle vända och kolla.. Jo var tvungen till det och mycket riktigt, där var den! Jag undrar om man får önska sig något eller om den bara bringar allmän tur..? Om man äns tror på vidskeplighet. Får man önska sig så vet jag vad jag önskar, men kommer inte berätta det för då slår nog inte önskan in...

Nu ska jag sova lite och hoppas på att skörheten har gått över tills imorrn så jag kan känna mig party party igen ;)

Kommentarer
Postat av: micki

Malla inte va skör idag är en ny dag:) pussar

2007-09-13 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0