Superkraft

hejhejhallå lilla bloggen..

Sitter och funderar lite, eller ganska mycket, ganska ofta. Jag tror det är typiskt för oss tjejer att göra det... Undrar varför, blir ju sällan bättre av det, eller? Man ältar saker som man inte förstår sig på, tex män. Hur tänker de ibland?
 
OM jag skulle ha någon superkraft skulle jag vilja kunna bli osynlig, fatta hur mycket roligt man skulle kunna se och höra då :) Man skulle nog kunna förstå saker som man inte förstår sig på i vanliga fall.. Flyga skulle jag oxå vilja kunna, men det kanske går att få två krafter?

Kanske ska ta upp det här med john blund, han hälsar ju på då och då.. det är väll den ända mannen som hälsar på i mitt sovrum.. och såå Kotito såklart, min lilla baby!

NU ska jag och min sistah äta glass, hon är hemma och hälsar på :D BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0