sjuuuk


Jag har gått och blivit förkyld. Alla i min familj har redan varit förkylda och Hanna var hemma förra veckan för att hon var sjuk. Själv har jag kännt mig kärnfrisk ända tills igår... Hade jag fått välja så hade jag nog vart sjuk förra veckan istället för denna vecka är ganska fullproppat. Mycket skoj ska hinnas med, inget allvar haha känns kanon! Gäller att leka sig genom livet ;)
Blir tyskland på onsdag ska bli kuuul men kommer ju hem igen på torsdag kväll för till helgen blire party party och en å annan tävling. Häääärligt!!!

Kommentarer
Postat av: Micki

Malla snart drar vi till Jönköping:) Skulle vilja kika på universitetet där nere oxå:) wohooo
Hoppas de gick bra i Tyskland ring Mikaela Hellgren när du kan och ser .. puss

2007-09-26 @ 15:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0