Heja Moa och Picca!


Söndag förmiddag. Jag sitter i min ensamhet och lyssnar på sorgliga låtar, partymusiken får en vilodag... Den här helgen har varit den lugnaste på väldigt länge. Jag borde nog egentligen tycka att det vart skönt, men det tycker jag inte. Tråkigt är ett bra beskrivande ord.
I Fredags jobbade jag själv hela dagen och var hemma själv på kvällen.. Igår var jag iofs med Anna nästan hela dagen och kvällen, vilket var trevligt men inte så party party. 
Familjen har spenderat helgen i Ljungby. Moa tävlar där denna helg, håller verkligen tummarna för att det går vägen idag i globenkvalet!!! Vore grymt att ha en syster som tävlar på Globen horse show... men som sagt då måste hon verkligen rida till sig en plats! Men du ska veta att jag tror på dig Sistah! <3
Nu har jag städat hela undervåningen så det är iaf fint tills family kommer hem sent ikväll.. Ska bli skönt att slippa vara ensam, klarar inte av det för länge, blir för tråkigt bara!
Blir nog bio ikväll med några vänner nice nice. Ska kila ner och trimma 3 hästar nu så jag inte skjuter på det för länge, brukar ju ändå behöva en flextid på ca 1h när jag bestämt en tid, åå dåligt men sant....

image36
Moa & Picca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0