.......


Helgen har spenderats nere i smålands skogar. Det var tävlingsdags igen. Gick lite sisådär. Jag önskar att jag hade samma mentala styrka som Carolina Klüft. Vilken otrolig människa, hon är bara sååå härlig. EM i friidrott var för övrigt en besvikelse, de Svenska framgångarna lyste med sin frånvaro.......

Skolan flyter på, så sjuk mkt att läsa bara.. Idag har jag lämnat in två texter. Jobbigt imorse när jag lite snabbt skulle printa ut den ena, som jag skrivit på laptopen. Datorhelvetet tar inte emot skrivaren och disketten som jag skulle använda gick söder i all hast. Otur eller? Det var bara att sätta sig snabbt som attan och för hand skriva av från laptopen till min vanliga dator. Hjärnan fick ingen mjukstart denna morgon, kan ju hoppas på en softare början på morgondagen.

Jag drömmer på tal om ingenting sjuka drömmar hela tiden. Väldigt roliga drömmar, de skulle kunna bli en bok av dem. Tänk dig att jag tar olika personer och saker jag har varit med om eller på något sett känner igen. Allt blandas ihop i en ända röra och det blir otroligt roliga slutsatser....

Dags att drömma vidare nu.... på återseende! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0