baby baby why can we just be together?


Eftersom jag har har en riktig drömperiod just nu så har jag investerat i en drömbok. SÅ jag kan skriva ner roliga drömmar. För skriver man inte direkt eller berättar för någon (eeh tex tessan som brukar få höra haha) så glömmer man dem väldigt snart.
När jag vaknade imorse och skulle lite överambitiöst skriva vad jag drömt så kom jag på att det inte var ett dugg kul. Jag hade nämligen drömt att Moa (min 15åriga syster) hade ett fint halsband och jag hade ett fult halsband med billiga plastpärlor.. Sen lurade jag Moa och sa att mitt va jättefint, hon gick på det och så bytte vi halsband. slut.
Haha asså hallå vilken tråkig dröööööm!! Nu hoppas jag verkligen på en förbättring tills imorrn annars får jag hitta på något annat att lägga den knappa halvtimmen som jag har på mig från att klockan ringer tills jag ska ha gått från huset på.... svårläst mening den sista, fick ni nått å bita i haha.

Vart föressten bio i söndags, rush houre III, helt ok film... fick skratta lite hihi!

image31
Moa chillar lite på sjön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0