Lusselusse

Jag och Moa (även kallad Lampis efter han i Pinoccio) har bakat lussebullar framför idol denna kväll. Att baka lussebullar är ungefär som att måla, sjukt kul första 5-10 minuterna sen önskar man att man bara kunde lämna skiten och göra något heeelt annat. Efter ett antal knådade bullar börjar det bli riktigt tråkigt och man får ont i magen eftersom man inte kan låta bli att äta av den ojästa degen, urk....
Mitt nästa problem blir att hålla mig ifrån bullarna när de väl är klara, har ju på äldre dagar bestämt mig för att bli mer hälsosam... Det här funkar inte, måste bli seriös nu, helst innan jag ser ut som barbamamma ;) 

Sen en sak till, Marie Picasso, namnet säger allt. G-R-Y-M-!

image59
image60
Love ya little sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0