halv-sjuka

Jag har ont i halsen idag.. Jag hatar att ha ont i halsen det är verkligen på gränsen att vara sjuk och inte.
När man är sjuk kan man tycka synd om sig själv och ligga inne och titta på one tree hill eller OC en hel dag, vilket kan vara ganska mysigt. Men om man är halvsjuk så får man bara dåligt samvete om man hoppar över jobbet eller skolan, skit oxå.. Jag tror att jag ska vara sjuk imorgon. Började föressten kolla på säsong 3 av OC idag för kanske 4e gången. Asså den är ju bra men inte alls i klass med första säsongen. Första och andra säsongen av OC har min syster snott med sig till Strömsholm, men hon frågade om lov så det är väll ok även fast ja ville ha dem hemma nu när jag är sjuk...

Idag är LIndvallen bokat. Det blir att fira in det nya året där, fett nice ;)

krya på mig, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0