fruktsallad eller nått

Senaste tiden har verkligen varit fullproppad med grejer för min del! Därför har skrivandet uteblivit. Jag ska skärpa mig, känns som om jag har fått lite kontroll över saker och ting nu, iallafall känns det så den här dagen.

Jag har fått en ny häst. HERMIONE, åå va gullig hon är. Tyvärr sparkade hon mot våran hovslagare idag vilket inte var så bra men i övrigt sköter hon sig som en prinsessa! Ska bli otroligt spännande att följa henne :)

Jag är trött på denna skörhet som cirkulerar. Många är sköra. Kanske kan bero på att det är mörkt och kallt, men varför bekymmra sig? Man kan ju inte påverka skiten så det är lika bra att gilla läget. Kan inte alla bara köra!! ;)

Igår var det livat. Träffade Hanna å Frida åå va sköna de är, saknar 9B, eller iallafall några därifrån :) När jag kom hem till piggis hade grannarna fest igen haha härliga grabbar de där. Synd bara att när ja försökte somna vid sisådär 05.00 ringde det på dörren så fort som jag somnat så jag vaknade och somnade om vartannat, tur att man inte har så svårt för att somna om.

Vilken blandat inlägg jag fick till idag. Virrit kan tyckas men vadå det kliade ju i mina fingrar eftersom det var ett tag sen jag skrev...

Haha kom på en sak till!! Imorrn smäller det igen, mina mörka lockar ska förvandlas till röda. Synd bara att det bara är jag själv som tror att det kommer bli fint haha.


Känner mig lite ego idag så jag lägger in en bild på mig själv med brunt hår 8)
image55



 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill ju också få en ny häst ^__^
Eller en häst överhuvudtaget.

2007-11-25 @ 17:42:52
URL: http://dummkopf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0