en virrpanna?

En annorlunda morgon. Även fast jag egentligen började kl. 10.00 idag så ringde klockan 06.20 som vanligt, var tvungen att fixa lite i stallet innan skolan. När jag entligen var klar och redan hade bråttom upptäckte jag att huset var låst. Hm och var var då min nyckel? hoppsan den låg visst i den andra jackan, min vanliga otur helvete...
Jag med mitt ibland hetsiga temprament sparkade på en stor utomhuskruka i all hast, det tråkiga var att den gick sönder, oj då... Gud va hårt jag måste sparkat! Så nu ligger det krukbitar och jord utanför våran ytterdörr, snyggt. 
Tillslut fick jag iallafall tag i en nyckel. När jag satt i bilen påväg till skolan fick jag ett sms från en klasskompis som sa att det inte var någon skola idag. Va kul, bara att vända hemmåt då. Jag förstår inte hur jag, Malin Fredriksson 21 år kunnat bli så otroligt virrig...

Nu är jag hemma och ska försöka jobba lite istället ;)

image56
utanför mitt fönster för en vecka sen...


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0