orättvisa.


NU har vi haft strömavbrott lite till och från i två dagar, hm inte alltid så kul å bo på landet.. Datan har självklart också strejkat men nu äntligen fungerar det mesta. Jag som tänkte försöka vara seriös med bloggen haha hoppas min lilla dator håller sig i skinnet ett par dagar nu!

En tråkig sak hände igår. Jag bor ju nära väg 73, kallad dödens väg vilket inte känns så bra. En olycka skedde iaf igår eftermiddag typ 2 km från mig. En drogpåverkad människa körde över på fel sida av vägen och krockade med en annan bil. I den andra bilen satt min arbetspartners farfar och farbror. Sorgligt nog dog båda två men idioten som orsakade olyckan överlevde. Jag lider verkligen av sånt här, världen är så orättvis ibland!

Nog med tråkigheter nu ska jag ner till stallet och träna för jag ska tävla dressyr imorrn, vilket känns lite skruvat men det blir nog bra.. Det värsta är ju att jag gärna vill lyckas eftersom jag vill det i allt jag ger mig in på. Så jag kommer nog bli besviken oavsett hur det går men men :P Ska till Anna ikväll också, ska bli nice! bye.

Kommentarer
Postat av: TESS

har lust att stena chaffisen!

2007-06-30 @ 18:15:51
Postat av: malino

jag kan hjälpa dig isf!

2007-07-01 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0