Vid världens ände.

Igår var jag med mina sistas på bio, såg Pirates 3.. Tyvärr var den inte lika bra som jag hoppats på. Ettan är ruskigt bra men nummer två och tre är lite sisådär asså.

För att hoppa över till en annan sak så är jag vääldigt trött på att radiostationerna spelar Nelly Fortado och Justin Timberlake hela hela tiden.. ingen ont om Nelly, har ju faktist döpt bloggen efter hennes bästa låt. men iaf say it right var bra de första 80 gångerna men nu börjar det gå till överdrift. För att inte tala om låten de två gjort tillsammans (med timberland). Den ver dålig redan från första början..Däremot älskar jag Fergies nya låt, vore trevligt om den kunde börja spelas på radiostationerna snart... 

We got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
and Big girls don't cry.

Jag måste lägga in en bild som Tessan har gjort. Det är Tessan blandat med mig. Lite läskigt för det ser ut både mig och Tessan, skulle ju kunna tänka sig att det vart nån typ blandning men den är värkligen lik båda oss...
 
image7

Kommentarer
Postat av: tess

haha åå snygg tjej på bilden..

2007-07-05 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0