tråkhals

Idag känns det lite segt för jag har ont i halsen. Det är sjukt jobbigt för på ett sett är man inte sjuk, men man går och irriterar sig på kliet hela hela tiden. Så fort man tar ett andetag blir man påmind.
Samtidigt som man känner sig seg så har man inte tillräckligt stor anledning för att krypa upp i soffan framför en film och tycka synd om sig själv (helst ska ju andra tycka synd om en oxå..). Jobbigt läge det här, får hoppas på att det går över tills imorrn!

Slutligen vill jag säga att det finns människor som har bra mycket större problem än mitt halsont. Dags för mig att sluta klaga med andra ord.

Lite fler bilder från Ölandveckan skulle väll sitta fint nu?

image16

image17

image18

image19

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0