Torsdag

En torsdag för eftertanke..

Den här sommaren har på ett sätt varit en sorglig sommar. Många har fått sätta livet till, av olika anledningar. Trots att ingen står just mig nära så känner jag för de anhöriga. Jag blir berörd och ledsen över att livet kan vara så orättvist. Att en människa dör av ålderdom är ingenting att fundera över, det är bara att acceptera. Men att som förälder behöva gå på sitt eget barns begravning måste vara det värsta man kan vara med om...

Det får mig att fundera på hur små mina egna problem är. Varför ska man gnälla över småsaker? En buckla på bilen, en dåligt genomförd tävling eller en misslyckad tenta känns så otroligt obetydligt i sammanhanget!

image21




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0