Stella och Jag

Imorse vaknade jag ganska tidigt, skulle trimma lite på Kronken innan utgången i hagen.. Gick ganska bra så vi är laddade inför helgens utmaningar!
Jag hade bestämt mig för att inte rida fler hästar idag. Varför vet jag inte, var inte direkt så jag gjorde något viktigt efter morgonens träningspass.. Allvarligt talat så kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde sen... hm.

Någonting fördrev jag iaf tiden med fram till ca 14. Då åkte jag in till stan för att möta upp Sara. Har inte träffat henne på ett bra tag eftersom hon jobbat i Tyskland. Väldigt väldigt kul att träffa henne igen!
Vi shoppade lite grejer men det var väldigt urplockat. Therese varnade mig för detta redan igår. Kul att det mest var storlekar som 44 och 46 kvar lixom... Efter det gick vi till gamla stan och fikade tills dom började ta fram damsugarn typ vid 22. Vi fattade piken och gick tillbaka till Centralen.

Eftersom jag ställt bilen vid Piggis fick jag ta tåget till Älvsjö. När jag går på tåget ser jag en rödhårig kille som gick i min paralellklass i Huddinge. Inget konstigt med det, förutom att jag såg honom på en fest nyligen och sedan på bion igår. Hur stor är då chansen att jag går på ett tåg (åker typ aldrig tåg) på samma plats, vid samma tid och väljer att hoppa på samma vagn som den rödhåriga killen? Har lixom inte sett grabben sen vi tog studenten förens nu. Undrar var jag stöter på honom imorgon... 

När jag kommer fram till Piggis ser jag att det lyser på övervåningen, mina nya grannar är hemma!! Pappa har sagt att två killar typ 86or lr 85or har flyttat in ovanför. Intresaaaant! Vad jag förstår på pappa så är de alltså bara vänner. Men tyvärr så hörde jag dom bara, vågade lixom inte gå upp och knacka på. Jag menar vad skulle jag säga lixom? Välkomna?! haha nej nej jag skulle framstå som värsta tanten... Jag bjuder ner dem på nästa förfest istället... mm så får det bli!


image9
Sara och jag i Västerås!

Kommentarer
Postat av: TESS

TYCKER OM DIG VÄLDIGT MYCKET MALIN MIN KÄRA VÄN! LYCKA TILL I HELGEN MED TÄVLINGAR OCH SÅNT. JAG RINGER DIG SENARE, KRAM KRAM! DUU, DOM
DÄR KILLARNA SKA PÅ FÖRFEST, DET SÄGER JA DET;)

2007-07-06 @ 07:54:29
Postat av: Tommy

hmm, hade jag nån i min klass som var rödhårig??:)

2007-07-09 @ 09:51:47
URL: http://tommye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0