regniga svenska sommar

Det känns som det är dags för en liten uppdatering här. Har blivit lite sisådär med bloggen sedan semestern startat. Jag har för övrigt haft semester i snart två veckor men jag har inte gjort speciellt mycket även om det känns som jag inte hunnit med någonting. Haha förstår nu hur pensionärerna känner sig, det är lixom inte så lätt att hinna med saker när man har all tid i världen...

Nästa vecka bär det av till Öland.. Härligt härligt! I år är även Mickan tillräckligt gammal för att komma in på STRAND!! Det stället kan jag verkligen rekomendera...
Förra året var nämligen Mikaela bara 19 år och det är sträng gräns vid 20. Vi hade nämligen provat att komma in tidigare på veckan, tog t.o.m hjälp av Tessans 30åriga systrar men ingenting fungerade. Hur skulle vi lösa detta? Efter lite spaningsarbete kom vi på en genial plan (iaf för alla utom Mickan). Vakterna ställde sig i dörren vid kl 20, strax innan smet vi in i lokalen. Det var tomt förutom lite personal som förberedde inför kvällen. Det enda gömställe som vi kunde komma på var damtoaletten, där fick Mickan gömma sig. Hon fick byta toalett vid jämna mellanrum för att det inte skulle verka konstigt om en och samma var upptagen en längre tid.
Medans hon hoppade mellan toalleterna gick vi andra ut i Borgholm för att äta middag. Vid 22 gick vi tillbaka till Strand, Mickan kunde komma ut, eftersom det fyllts på med folk och Da Buzz börjat spela för fullt. Det vart en sjukt rolig kväll tillslut!

Imorrn är det liksom idag tävling åå jag känner mig lite trött nu.. Ska slå syrrorna i kort nu. Tjing!

image12
Mikaela Hellgren i den kaosigt gröna klänningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0