Partyyy

Jag orkar bara inte, hade skrivit vääärsta långa inlägget, sedan råkade jag komma åt en knapp och poff everything is gone. YES precis vad jag behöver, passar perfekt till lätt baksmälla och grått väder.


Ok, jag gör ett nytt försök, ska börja kopiera efter varje mening nu så jag inte kan förlora så mycket om jag kommer åt fel knapp igen, vilket inte känns som en omöjlighet.. hm det går tydligen inte att kopiera, härligt gäller att hålla fingrarna i styr nu! skärpning ba..


Gårdagen var ganska händelserik, rolig faktist...
Började med att rida en liten dressyrtävling på morgonen, vann en stor handduk med en bregott-ko på, kanske inte låter så fränt men den är fan läcker. Den får defivnitivt åka med till Öland om två veckor.
 
Senare på dagen var det så trisst väder men på kvällen titta lilla solen fram och jag kände mig genast väldigt mycket mer på G. Bäst att jag besökte systemet. När jag stod i kön såg jag plötsligt ett bekant ansikte, ett gammalt strul från Strömsholm satt i kassan. Shit vad fan gör han här?! Jag hoppade över till en annan kassa, orkade lixom inte... Var ändå tvungen att smsa grabben senare och berätta att ja sett han, larvigt av mig och inte hälsa faktist. Var bara det att han påstår att han inte alls jobbar på systemet i Haninge. Hm har jag blivit knäpp det var ju han, eller? Det var iaf tur att jag inte gick dit och börja prata med kopian haha...

Tessi stressade på mig när jag kom hem, hon tyckte det skulle vara bra om jag inte kom flera timmar försent till henne idag (jag har faktist blivit lite bättre med att passa tid nu, men det finns lite kvar att jobba på).. Jag åkte hemmifrån vid typ 19. Tänkte att jag skulle svänga förbi hos Patti. Hon är iofs tråkig som inte vill joina oss denna sommarkväll men ändå.. Patte och Danne var hemma. Vi kollade på roliga filmklipp på patte och hennes stallkamrater när de lekte häst. Mognadsnivån på leken var väll inte jättehög med det var underhållande för mig. Passade på att hämta min kamera som patte haft sen återträffen, kändes att det var dags att jag tog tillbaka den nu. När jag var påväg därifrån kollade jag på gamla bilder. Då hittar jag en film på Danne när han dansar breakdance till holly dolly (med cowboyboots). Herregud vilken rolig kille!!!! Den här filmen kan liva upp vilket grå och tråkig dag som helst!

Åkte till piggis och fixade lite. Sedan gick jag till Älvsjö station och mötte upp Tessi vid Årstaberg. In mot Bajenland. Vi startade på Kellys. Den rödhåriga och något överviktiga garderobkillen började ragga på Tessi direkt när vi kom in, kör ba kör.. Det var proppfullt där inne, men vi hade turen på våran sida så vakterna var snälla och fixade ett bord till oss på uteserveringen. När det stängde ute gick vi in igen. Hittade ett bord med några män, yes sittplats! Männen skulle gissa vad vi jobbade med. De trodde att Tessi jobbade på ålderdomshem HAHA och att jag jobbade inom kyrkan (eh va?!). Inte för att man tar deras snack på allvar men de tyckte jag var en yngre kopia av Catherine Zeta Jones, tackar lixom!
 
Vi drog vidare, tröttnade på dem efter ett tag.. Iväg till 54, där Tess satte tuggummi på silverknoppen som håller upp repen kring ingången. Vakten vart jättearg haha det var kul, men varför gjorde du så Tessi? Vi kom in iaf vilket var konstigt eftersom Tess stod och disskutera med vakten ett bra tag innan, den kvinnan gillar att disskutera... Efter typ 5 min gick vi vidare. 

Vi gick då till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette. Där var det fullt med Huddingegrabbar. Trevliga killar det där! Sedan kom Sussi som vart på möhippa, med sig hade hon sin vän Kristin? Vart iaf en trevlig men ganska sen kväll...

Nu är jag hemma igen och ska vila upp mig heeela dagen. IDAG BÖRJAR JU MIN SEMESTER!!!!!!!!! Häääärligt ;)       

Kommentarer
Postat av: TESS

Ha ha ha ha ja säger inget...vilken jevla kväll..

2007-07-01 @ 14:39:56
Postat av: Tommy

kul blogg...jag lär komma tilbaka hit i framtiden :P

2007-07-01 @ 21:37:37
URL: http://tommye.blogg.se
Postat av: Tove

Hahaha kan du varit hemma hos flirre?:D

2007-07-01 @ 22:04:54
URL: http://tovson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0