Bernts


Haha igår var det utgång för mig och Tessi. Vi skulle till Josefina. Regnet stod som spön i backen och partyhumöret kunde vart bättre. Träffade några gamla 9b, vilket alltid är trevligt! 
Senare gick vi från djurgårn in till stan. Träffade ett sällskap på 4 personer vilka var mellan 30-35 år, sjukt trevliga människor! Vi följde med våra nyfunna vänner in på Bernts. Jag vart stoppad i dörren. Vakten bad mig ta det lite lugnt med alkoholen, vilket var sjukt konstigt eftersom jag inte var så berusad... Måste ha berott på mina nya skor, har kommit på att de är en storlek för stora, smaaart. Vi fick många kloka råd av 30 plussarna, det tackar vi för! 
När vi senare var påväg hemmåt träffade vi en stor man som tessan tydligen gillade.. Jugge, who the fuck is Jugge?! I vilket fall som helst vart det bilder tagna med mobilkamera och vanlig kamera samt en kortare intervju inspelad på Tessans mobil.

Jo juste, hände en ganska komisk grej på tunnelbanan. Några män tog kort på oss på perongen, alltså med tessans kamera, fast de frågade iofs om de fick ha dem för eget bruk men de fick dem inte.. När tåget rullat fram några stationer hoppade männen av. Jag knackade på rutan för att vinka, men de hörde inte så jag knackade hårdare, vilket var ganska eller väldigt hårt. Och vipps så stod två poliser i vagnen och frågade vad som var problemet. Men de komiska var att de inte frågade mig, utan några män i 30års åldern med utländsk bakgrund som satt bakom oss. De pekade mot oss osv men poliserna skakade bara på huvudet och gick därifrån...

Jag har tävlat idag med min favorit och han var naturligtvis mycket duktig!
image13

Kommentarer
Postat av: TESS

HAHAHA ååå..."poliserna bara skakade på huvudet" haha

2007-07-16 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0