poäng

Tankarna kretsar just nu runt Italien i mars. Det skulle ju vara grymt att ta med stjärnan och åka dit! Frågan är om det är realistiskt bara, tål att tänkas på.

Någonting som jag skulle behöva tänka lite mer på är uppgiften som jag har tills imorrn. Jag ska berätta en berättelse för klassen. Låter ju inte så svårt, nej. Prata kan jag ju faktist, utan problem. MEN kruxet är att berättelsen måste ha en poäng.. hallå poäng lixom, det känns lite överkurs för mig. Jag har faktist ingen aning om vad jag ska berätta. Att ställa sig där framme och lixom klämma fram en skum berättelse för att sedan avsluta med en klatchig poäng känns inge vidare, ne jag måste försöka hitta någonting som kommer från mig, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0