Mobilerna

Igår fick jag ett lyxigt problem eftersom jag helt oväntat fick en musikmobil i julklapp! Problemet är att jag älskar min nuvarande mobil men den nya är ju såå häftigt. Ska fundera på hur jag ska lösa det här...

Vi fick ett lite otrevligare problem igår oxå. När jag och Ida skulle springa ner till stallet och ge hästarna lite julklappar vid sisådär halv 10 på kvällen så möts vi av en stallplan full med vatten. När vi öppnar stalldörren ser vi att stalletgolvet är översvämmat. Idas mest dryga häst har satt på vattenslangen i sin box, trixit men jävligt osmart gjort av den. Det var bara att reda ut situationen, inte ett jättetrevligt slut på julaftonskvällen 2008.


image74
?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0