Haha

Igår var jag hos Anna och chillade. Som vanligt orkade vi inte laga mat så vi åkte till kolgrillen i Kempetorp. Hejhopp studsar in där och Anna frågar mig om vi ska ta "det vanliga". Innan jag hinner svara säger mannen i kassan "två kycklingsallad" med frågande ton. Hahahaha herregud värsta stammisarna lixom, det värsta är att vi inte äns är där såå ofta.
När vi sedan satt oss ner kommer mannen förbi bordet där vi sitter. "Va fina ni var i håret idag, tjejer!" Haha ja tittar på Anna som ser helt förskräckt ut, jag hade inte inbillat mig, han hade sagt sådär på riktigt.
För det första, känner vi honom? För det andra, hade jag ens borstat håret? NEJ.....
Kanske tio minuter senare kommer han förbi bordet igen och frågar om maten smakar bra, inget konstigt med det förutom att han sedan fortsätter och frågar om vi haft det bra i jul.
Haha asså enough is enough.....

image79
Tuffa Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0