Dream a little dream...

När jag ridit första hästen imorse var tanken att jag skulle ha åkt till skolan och övat lite med min grupp inför talen imorrn. Men när sedan en av tre gruppmedlemmar ansåg sig sjuk ville jag oxå stanna hemma, vilket jag sedan gjorde.
Istället för att ägna min helt plötsligt lediga tid åt något vettigt, så somnade jag på soffan. När jag någon timme senare kom på att min pappa hade varit och jagat idag och hade tillsammans med jaktlaget skjutit åtta stycken älgar så förstod jag att det var någonting som inte stod helt rätt till. Finns det ens så många älgar..?
Kan ju säga det att jag har en konstig relation till mina drömmar, då jag kan tro att saker som jag drömmt om verkligen har hänt på riktigt. 
I förrgår drömmde jag att det låg en skadad mus i min säng. Jag vart livrädd och hoppade ur sängen. Även min stackars katt vart livrädd eftersom han av misstag fick sig en känga på grund av mitt hysteriska beteende. Sjukt korkat av mig att tro att det på allvar skulle ligga en mus i sängen när jag har en katt där, ganska orimligt.

   


Kommentarer
Postat av: Isberg

Jag skulle nog påstå att det blir mer rimligt eftersom katten är där. Dom leker ofta med maten.

2007-12-19 @ 21:13:09
URL: http://isberg.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0