deadline

Jag skulle skrivit ett tal till en kille i min klass tills idag. I fredags kom vi överens om att vi skulle ha deadline idag. 00.07 skickade jag över haha men jag räknar det som att jag klarade ;) Känns bra, nu är jag sådär lagom trött bara. Tänk att det kan ta tre timmar att fylla ett A4 med text.... Jag känner att min hjärna redan tagit jullov även fast jag har en vecka kvar i skolan. Imorrn blir det till att bita i den vetenskapliga texten som jag är försenad med, uuuuuuuusch va tråkigt, jag vill ju skriva kreativa texter inte vetenskapligt skit!

Ida flyttade hem igår efter några månaders vistelse i V-ås. Det är kul att ha henne hemma om hon är på bra humör och jobbigt att ha henne hemma om hon är på dåligt humör.


image70
IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0