Dan före dan

Nu är jag precis hemkommen från Älvsjö. Morbror fyllde 45 så det har varit lite chill där under kvällen. Jag skippade utgång och agerade chaufför till mina föräldrar istället. Alltid bra att få lite plusspoäng, speciellt eftersom jag förhoppningsvis får låna pappas bil när vi åker till fjällen. Skulle ju vara kanon att ha den, då kanske till och med jag skulle kunna undvika att köra fast i eventuella snödrivor där uppe. Jag älskar min bil, men när det blir snö så är den inte alltid min bästa vän eftersom den gärna fastnar på olämpliga ställen, speciellt när jag själv kör den av någon konstig anledning... Vill tillägga att  på sommarn, då går den som på räls!

Jag kollade föressten på 1408 med mina kusiner. Ganska psykisk film, inte riktigt min favoritgenre. Det värsta var att två av mina kusiner som kollade går i mellanstadiet och det ser kanske inte jättebra ut om de sitter avslappnade i soffan meddans storkusinen ser helt skräckslagen ut. Ne, här gällde det att hålla masken, vilket var lättare sagt än gjort...

NU ska jag avsluta kvällen med att kolla mastershoppning på tv!

Kommentarer
Postat av: Tess

Heej! vadå kör vi med din pappas bil lr? måste veta det idag! trodde d va okat att ha våran. men pappa behöver veta säkert!

2007-12-23 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0