charterkillen igen

Jag höll tal i skolan idag, för 3e gången. Varje gång man håller ett tal ska två andra i klassen ge feedback till en, vilket kan vara bra. Men det jobbiga är att alla tre gångerna har jag fått charterkillen i klassen.
Tänk er vita gympaskor, lite halft pösiga jeans, linne (mitt i vintern, men viktigt att visa upp de vältränade armarna!!), dolce & gabbana skärp samt ett halsband av träpärlor. Attityden är "coolaste killen i 9an" med ständigt leende på läpparna och charm i blicken, pratar gärna och högt med inslag av skämtsamma kommentarer. Toppa sedan det med en solariebränna och charterkillen är ett faktum. 
Han är så jäkla kritisk men ändå försöker han se snäll och charmig ut precis som "men lilla gumman du måste ju tänka på det här bla bla bla". Jag blir så irriterad eftersom han inte är speciellt duktig själv, vilken han verkar tro. Det värsta av allt är att han trots charterstilen ser skitbra ut, om han hade varit ful hade det iallafall kännts lite bättre, men icke... 


 


Kommentarer
Postat av: tess

ha ha ha. herregud! be han hålla käften och kristisera honom nästa gång! han ska sättas på plats den där grabben, det hör jag det!

2007-12-13 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0