23e

Nu är jag nog klar med julstöket. Sitter framför datorn med ett glas champagne i ena handen och lite musik från high school musical i bakgrunden, kvällen dan före dan kan inte bli mycket bättre. Julmusiken känns ganska överskattad då mamma har spelat carolas "jul i betlehem" hela eftermiddagen ååå jag orkar inte...
Snart kommer Ida upp från stallet och då blire fiiiiiiilm! Moa hade visst inhandlat några nya idag, spännande. Känner jag henne rätt så blir det highschoolfilmer, om vi skulle ha missat någon enstaka i vår stora samling av filmer i den genrern....  

Jag hittade föressten en klänning att ha på nyår idag, tyvärr passar den inte till de skor som jag tänkte ha så jag måste nog hitta ett par nya skor oxå, så det kan bli....


image72
Min baby boo är laddad inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Tess

Lägg upp bild på klänningen . Iiiii !!

2007-12-24 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0