vardag igen..

Idag vet jag inte riktigt vart jag ska börja... hehe men kan säga att helgen har varit trevlig och händelserik.

Var och såg Harry Potter igår, helt ok film. Men tyvärr hamna ja bredvid en tjock man som spotta popcorn, drog snor och tog upp mycket plats, uuuuusch. Efter ett tag somna han, vilket kunde vart bra om han inte hade snarkat.. herregud säger jag bara!

I lördags var det fest, först kräftskiva hemma, sen hade grannarna fest på piggis (trevliga grabbar!) åå så bar det in till stan.. Var stundtals en väldigt trevlig kväll, som tyvärr spårade lite. nämner inga namn.... Lite trött på tessans hets, själva hetsen kan väll vara rolig ioförsig men INTE när jag blir inblandad till höger och vänster... vem vet snart kanske jag ger igen!

Idag var jag i skolan igen. Jag vet inte vad jag tänkte med för jag visste ju att vi skulle ha genomgång osv.. Malin Fredriksson sätter sig längst fram, längst till vänster. Sen säger Mats, våran lärare att vi ska presentera oss inför klassen. Vem tror ni får börja? är typ 40 st okända människor i klassen.  

Nu ska jag ner och trimma lite med Kitten. BYE!

image26



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0