Tillbaka på jobbet!

Nu har jag klarat av min första arbetsdag efter semestern. Att börja jobba igen kändes inte så betungande. Jag gör ju faktist det jag tycker är roligt på jobbet! Kul att träffa Hanna igen oxå :)

Det jobbigaste med mitt jobb är att jag börjar tidigt. När man gör det, kan det vara bra att gå och lägga sig lite skapligt på kvällarna oxå, vilket jag inte gjort under semestern. Jag har verkligen vänt på dygnet senaste månaden, vilket har varit sjukt skönt! Har faktist slagit mitt eget rekord med att sova länge på morgonen haha herregud vilken bragd, eller inte...
 
Igår kunde jag inte sova alls. När man måste sova för att man vet att man ska upp tidigt blir det ännu svårare. Istället för att bara ligga och titta upp i taket började jag rensa lite i mobilen, kände att jag kunde radera lite sms och sånt. När jag bläddrade lite såg jag att jag fått över 70 stycken sms sen i fredags!! Eftersom jag nästan alltid svarar på smsen jag får, kunde jag ju enkelt räkna ut hur många sms jag har skickat under föregåeende vecka. Hm rätt många. Jag vill nog inte veta hur många det blir om jag räknar på hela semestern.... Men men det är iaf kul med sms och mycket lättare än att ringa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0