OM...

Jag tror inte att man ska gå runt och fundera för mycket. Inte planera för mycket. Det blir oftast inte bättre för att man går runt och grubblar över saker. Gör något åt saken eller lämna den.
 
Jag tror tex inte att man ska leta ihjäl sig efter en bra häst. Letar man blir allt så stressat, tillslut tar man första bästa just för att man inte orkar leta längre. Den fällan har jag klivit i själv. Gäller att hålla sig cool. Håll ögonen öppna så hittar man hästen med "det", den dag man minst anar det! Samma sak gäller med män...

Vänta på tillfälligheter och ta vara på dem, för risker måste man våga ta, annars blir det inget spännande ;) Om det skulle skita sig får man bryta ihop och gå vidare. För vissa kanske det räcker med att bita ihop och gå vidare. Men jag föredrar första alternativet, är ju trots att tjej...

Kör bara kör.


Kommentarer
Postat av: Tess

Du har så rätt så :) Är verkligen så, letar man så finner man inget.. bra sagt!

2007-08-08 @ 21:46:29
Postat av: Micki

Orup?? HHa ha det var ju Jonas Gardell:)

2007-08-09 @ 16:32:42
Postat av: malino

hahahahahahahahahaha fler som sagt dt! man brukar ju kunna välja bryt ihop eller bit ihop i rix morgon zoo haha på snabbfrågor ni vet...

2007-08-09 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0