Norra skit brunn

Igår skulle vi till Norra brunn och kolla lite stand up. Jag var hemma från träningen vid 19.30.. Fick stressa som bara den för att hinna. Duschade och fixade på typ 10 min. Hittade självklart inte mitt bankomatkort, inte mitt körkort heller för den delen. Efter några varv i huset hittade jag korten i mitt vardagsrum under lite reklamblad och lite andra papper som kunde åka i papperskorgen vilken sekund som helst.. hm bra ställe att förvara kort på eller? Ner mot bilen, hm nycklarna då..? Självklart hade ja glömt dom i stallet, full fart ner och full fart upp till bilen igen. Vilken kolla jag har på mina grejer...
Körde snabbt med sikte inställt mot Odenplan, åt lite spagetti och pratade i mobilen under tiden. Fick liten läskig tanke att ja skulle krocka och få ner gaffeln i halsen, men jag klarade mig. 
Hämtade upp Tessi i Gulmarsplan. Åkte sedan vidare i full fart. När vi var framme vid Odenplan hittade vi inte längre. Fick fråga oss fram. När vi pratat med typ 10 personer hittade vi rätt. Hittade en parkering precis utanför NB, BINGO! Allt var plötsligt perfekt, tills Tessan gick fram till ingången och fick reda på att dom hade börjat och att det var stängt för insläpp. Jag säger ingenting..........

Imorrn bär det av till Tierp, tävlingsdags för min del. Känns som det var sjukt längesen jag sov i lastbilen... Ska blir rätt kul faktist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0