Åå Anna B..

Hallå hallå.. Idag har jag varit på kliniken med min lilla stjärna Goose. Han är frisk nu och ska bara sättas igång lite innan vi är fit for fight igen! Hääärligt.

PÅ tal om tävling så hoppar min kära syster Moa SM i helgen. Idag hade de invigning på Täby galopp där tävlingarna ska hållas. Invigningen har ofta en artist som uppträder för att få lite extra stämning. Denna gång gästades tävlingarna av..... dumdiiduum.... ANNA BOOK.
Haha herregud.. Hon drog igång med klassikern ABC, vilken hon trodde alla skulle sjunga med i. Grejen var bara den att ponnyryttarna är mellan 12 och 16 år, dem var alltså inte ens födda när låten var med i melodifestivalen. Tror den var med 1986, grymt år föressten, föddes en del inteligenta barn då har jag hört...
Ska föressten inte klaga alltför mycket på valet av artist. På mitt senaste SM gästades vi av Linda Rosing, OMG, var nog bland det pinsamaste jag sett. Men det tar jag en annan gång ;)

Imorrn ska jag hjälpa Moa på dagen och senare på kvällen blire party party, treeevligt!

SAMBA SAMBERO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0