Legitimation, tack!

Jag glömde att berätta en grej som hände i lördags när jag skrev högskoleprovet. Vi kanske satt 20 stycken i mitt klassrum. Innan vi skulle börja gick läraren runt i klassrummet och kollade våra leg. Alla var tysta, bläddrade i lite papper osv. När hon kommer till mig tittar hon på leget, sedan på mig och sedan på leget igen. Sen frågar hon, högt så att ingen undgår att höra, ÄR DET HÄR VERKLIGEN DU? haha fatta pinsamt, där sitter jag och alla okända människor stirrar. Kändes nästan som om det inte var jag. Jag svarade att jag hade färgat håret (som om hon inte förstod det, var ju blond på fotot). Hon går iallafall med på att det är jag på bilden och avslutar med: Va olik du är dig på bilden bla bla.... 
Detta påminner mig om i våras när jag höll på att inte komma in på Melles för att vakten trodde att jag hade falskleg.. Herreguuuud, Malin 21 år står utanför Melles i Huddinge och blir nästintill nekad att komma in, kan nästan inte bli mer pinsamt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0