Idol och Jönköping

IDOL. Kul att det har dragit igårn på allvar, såg tyvärr inte i fredags eftersom jag och MIckan rännde ute på stan i jönköping. KOllade idag istället och jag FÖRSTÅR INTE vad svenska folket tänker med!!!!!!!!! HALLÅ Evelina är ju hur grym som helst!! och vem fan är det som röstar på Githania??? ja fattar ingenting men men antar att jag inte kan bestämma över allt... Ser för övrigt ut som om Sam ska sprängas när han sjunger, konstigt men jag tycker det ser ut så.

Tillbaka till Jönköping! Jag var där för att tävla och Mikaela följde med mig, väldigt trevlig vistelse! Hästarna skötte sig kanon och jag är grymt glad att jag har Kitt och Goose, de är bara fööör underbara :)

Ska skutta iväg till Anna och stöka lite nu men ni får nåra Jönköpingspics!

image38

image40
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0