Håller tummarna för imorrn!

Imorgon gäller det. Klockan 8.00 ska jag befinna mig på täby galopp och besiktiga en ny häst. En fin fyraåring efter Casa Grande. Jag hoppas hoppas verkligen att den går igenom!!!!

Kul att första föreläsningen var inställd idag och att jag var i skolan halv 10 när vi började kl 13, men men hann iaf plugga lite grann (och somna i biblioteket, men det hoppas jag att ingen såg :$)

Nu är jag pigg iaf och ska snart ge mig ut å träna, måste ju vara hemma till 20.00 för att se BONDE SÖKER FRUUU woho har längtat hela dagen ;)

image51
Cassini I

Kommentarer
Postat av: Beccs

Håller tummarna för dig ! :D

2007-10-24 @ 20:37:55
URL: http://newtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0