Bland hästar och bönder.

Gokväll.. Min dator är så sjukt trött, förstår inte varför, allt går bara seg idag :S
Har en bra nyhet och en dålig. Den dåliga är skön att börja med så man sparar den bästa till sist... OK number one är att tävlingen gick dåligt igår och det var väldigt tråkigt eftersom jag hoppades att det skulle gå bra. Det som är bra med denna dåliga nyhet är att ingen som läser bloggen lär bry sig det minsta, bara jag själv som lider över ett dåligt resultat. Men å andra sidan är den roliga nyheten en nyhet som bara jag själv glädjs åt oxå, jag klarade nämligen tentan som vi haft nyligen, känns kanon! ;) Haha asså det är faktist ok att vara lite ego på sin egna blogg....

Ikväll har jag kollat på TV, händer faktist inte så himla ofta, gillar ju tv men hinner inte sätta mig frammför den bara.. men ikväll vare ju åååå bonde!! kollade först på världscupen i hoppning, Helena Lundbäck vann, hääärligt lite svenskt i världstoppen skadar aldrig!
Åå nyss slutade bonde söker fru.. det är så sjukt roligt, ja skulle vilja vara med i det programmet, inte för att dejta nån av de muppiga bönderna men bara få vara där haha hur nu det ska gå till...? Måste bara slutligen säga att fredrik som är med är en perfekt definition på ordet MUPP! HERREGUD VILKEN MUPP HAN ÄR!!!!!!!!

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: micki

Micki bryr sig om tävling:)
Grattis till Tentan:) Grymt gumman:)
Puss

2007-10-18 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0