Blåmärke

Måndag igen efter en intensiv vecka. Jag har hunnit med en hel del vilket känns kanon! Har hittat en 4årig häst som är sååå gullig, får se om den kanske får flytta hit skulle vara jättekul :) 

På fredag åker jag och Biggan till Jönköping, ska bli skitkul! Kanske skulle hälsa på våra ölandsvänner när vi ändå är där hehe...

Sen måste ja bara berätta att jag är frisk igen men jag har fått en sjukt fult blåmärke på ena armen, det är verkligen blått! Tessan nöp mig nämligen i lördags när vi var ute, hon brukar göra det men den här gången kanske det vart i hårdaste laget haha. heeeeeeeeeeeej. 

Kommentarer
Postat av: mickan

Heeeej Ring micki vi måste planera Jönköping:) puss

2007-10-03 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0